marți, 2 septembrie 2008

Interviul #1

(M-marcel, I-persoana interviata)

M: Buna ziua!
I: Buna ziua.
M: Cum va numiti?
I: Conteaza?
M: Nu... Persoanele care vin aici sunt alese aleator... deci nu conteaza.
I: Ok.
M: Tema interviurilor mele este: "cea mai tare intamplare". Ne puteti relata cea mai tare intamplare traita de dvs?
I: Da.
M: Ascult.
I: Pai... cred ca cea mai tare intamplare este aceea cand am calcat intr-un cacat.
M: Aha... interesant...
I: Stati ca n-am terminat... Defapt sa incep cu inceputul: Am intrat intr-o zi in casa si am constatat ca ceva mirosea extrem de frumos. Cum sa va spun... ca un parfum bun insa deloc intepator. Si am inceput sa caut sa vad de unde vine. Insa am gasit raspunsul d-abea dupa ce am iesit din nou din casa. Mirosul ma urmarea si uitandu-ma in jos am constatat ca aveam un cacat pe talpa. Si partea uimitoare era ca de la el venea mirosul acela frumos. Si atunci a venit dilema: Sa imi curat pantoful sau sa il las asa? Initial m-am dus acasa si l-am dat jos. Era intarit asa ca s-a curatat usor. Ideea era sa-l tin in casa pentru a arata tuturor ciudatenia. Insa imediat cum l-am dezlipit de pe talpa si-a pierdut mirosul frumos si a inceput sa degaje un miros inforator de urat.
M: Aha... Interesant... si l-ati aruncat?
I: Initial nu... mi-a parut asa de rau incat am incercat orice ca sa ii readuc mirosul frumos... era pana la urma vorba de o minune.
M: Ce ati incercat?
I: Pai l-am spalat, l-am pus inapoi pe talpa, l-am parfumat, l-am dus intr-un magazin de parfumuri scumpe si l-am pus pe jos... i-am zis chiar "Tatal nostru". Dar degeaba.
M: Pai si in tot acest timp ati suportat mirosul urat?
I: Normal... era vorba de o minune...
M: Interesant. Frumoasa intamplare. Cam astea au fost intrebarile. Va multumesc pentru timpul acordat.
I: Cu placere. La revedere.
M: La revedere!

M: Acesta a fost primul interviu. Persoana interviata a vrut sa-si pastreze anonimatul. De drept era un tip cam ciudat. Insa intamplarea lui a fost interesanta. Multumim sphost pentru gazduirea retelei spirituale si pana la urmatorul post va urez: "cele mai tari intamplari!".

Niciun comentariu: