marți, 9 septembrie 2008

Interviul #2

(M-marcel, I-persoana interviata)

M: Buna ziua.
I: Salutare.
M: Bine ati venit la interviu spiritual v1. Daca aveti probleme cu claritatea sunetului va rog sa ne scuzati, dar suntem inca in teste.
I: Nicio problema
M: Ne puteti da un nume si o varsta?
I: Adica asl? ha-ha! Bogdan Apostolescu, 28, Brasov.
M: Aha... tema acestui interviu este "cea mai tare intamplare"... ne-o puteti spune pe a dvs?
I: Intamplari tari am trait multe... dar cred ca cea mai tare a fost acum un an.
M: Sunt numai urechi...
I: Pai aveam o vecina de bloc... Blonda, inalta, cu 2 ani mai mica ca mine... Buna... Si intr-o zi cand eram in lift cu ea mi-am facut curaj si am invitat-o la o cafea. Ea a zis un "ok" neasteptat de hotarat si asa dupa cafea a urmat o iesire la film, o cina, o alta iesire la film, una la teatru si tot asa... Si dupa ceva intalniri, cateva buchete de flori si cateva cutii de bomboane venise vremea sa avansez. Am chemat-o la mine la o cina de seara, am mancat, si usor, usor m-am vazut in patul din dormitor, ea dezbracata pe jumatate, eu doar in chiloti si evident, sosete. Ne-am dezbracat amandoi complet iar apoi m-am ridicat sa scot din sertar ceva "protectie". In drumul scurt parcurs am observat chilotii mei la cam jumatate de metru de capul ei. M-am intors si in tip ce activam protectia vedeam, uimit, gradul ei foarte avansat de excitare... Fara sa gandesc, fara sa reflectez la cele spuse, i-am soptit incet dar cu convingere "miroase-mi chilotii!". Ea a ramas socata initial, dar din cauza dorintei necontrolabile, sau poate ca nu vroia sa strice momentul, sau chiar poate ca sa nu ma simt eu stanjenit a facut-o. A incercat sa o faca intr-o maniera de fata rebela dar nu i-a iesit. Nu ma asteptam sa faca asta, nici nu vroiam asta. Insa cand am vazut actinea nu m-am putut abtine si am izbucnit intr-un ras isteric. Radeam si ma tavaleam de nebun prin pat neputand sa ma opresc. Nici nu vroiam sa ma opresc. Cand vedeam cum se uita socata si ofensata la mine, mai rau imi venea sa rad. Dupa vreo doua minute s-a ridicat, s-a imbracat si a plecat. Insa eu am continuat sa rad inca vreo trei ore. Dupa, obosit, m-am culcat. Dimineata cand m-am trezit mi-am amintit intamplarea si am reluat rasul... si am tinut-o asa ceva vreme.
M: bwahahhahahahhahahahahaha. Foarte tare, frate! BWAAHAHAHAHHAHAHAHA!

Niciun comentariu: