luni, 13 octombrie 2008

Interviul #3 (la femei)

[...]
I: Cea mai tare intamplare zici, huh? Hai ca iti spun una tare rau.
M:Te ascult.
I: Pai era prin '92 cred. Ma angajasem ospatar la o terasa nou deschisa din bucuresti. Si intr-o seara pe la 7 apar vreo 5 pusti in jur de 11-12 ani fiecare. Se asaza la o masa, comanda 3 beri toti si incep sa bea. Eu, tot umbland printre mese aud la un moment dat pe unul dintre ei zicand: "Bai, deci mergem la femei?". M-am dus sa iau niste scrumiere curate si pe drum ma gandeam: "Uite ma, eu la 12 ani ma rusinam cand venea o prietena de-a mamei in vizita si ma vedea in pantaloni scurti si ei acum se duc la panarame... Asta-s vremurile... Poate asa e si in vest. Ghinionul meu ca m-am nascut asa devreme". Am ajuns sa schimb scrumierele la masa de langa ei si am reusit sa mai aud un fragment din discutie: "Bai, dar o facem repede, da? Florine tu intri primu' si noi dupa tine. Ne facem de cap si dupa iesim repede, da bai?". Apoi, dupa un "bine ma" spus in cor de ceilalti au cerut nota, au achitat pe loc si s-au dus in sir indian catre toaleta. Nereusind sa-mi dau seama ce vor sa faca m-am tinut dupa ei, respecand distanta minima pentru ca ei sa-si nu dea seama de asta. Au ajuns in fata toaletei, s-au dus in dreptul partii alocate femeiilor si au dat buzna inauntru. Eu am ramas socat ascultand tipetele femeilor, iar apoi urmarind fuga lor haotica afara din local. In timp ce ei se indepartau femeile, pe rand, injurau de la sfinti pana la mame si traznete. Personal, nu am vazut ce s-a intamplat acolo in toaleta, dar din ce au povestit victimele (unele furioase, altele cu zambetul pe buze) acestia au intrat peste ele, au aruncat cu hartie igienica in ele, au deschis robinetii si au inceput sa ude pe toata lumea, ba chiar doi dintre ei (cei mai curajosi banuiesc) si-au dat pantalonii jos si au inceput sa se frece de cine le venea in cale.
M: Mwahaha [...] haha! Asta a fost tare rau!
[...]

Niciun comentariu: